2015. január 24., szombat

Award #24

Nagyon szépen köszönöm a díjat Lana-nak; sokat jelent hun !!:):)



Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
1. Nos, ez a hétvégém maga lesz a katasztrófa, avagy a gyönyör; ahogy majd hozza a Sors.
2. A lényeg, hogy zsúfolt lesz, ennek okából fogalmam sincs, hogy tudok-e hozni valami frisset ide.
3. Valószínűleg nem, de majd meglátjuk.
4. Vasárnap lesz az első táncfellépésem; és igaz, hogy egyetlenegy jelenetben szerepelek csak, és sok-sok táncossal együtt a színpadon; így is eléggé ideges leszek, hacsak erre gondolok.
5. Ma pedig a táncos barátnőmmel (akivel járok táncórákra :P) lebénítjuk magunkat, egy most nyíló fitness teremben. Élmény lesz.
6. Nem tudom, hogy mit mondhatnék még...
7. A félévim egész jó lett, sőt 4,8 lett az átlagom, az osztályban egyedül nekem lett jeles. Ez azt hiszem, jó dolog, avagy szuper, nem? Örülnöm kellene, de valahogy semleges érzésem van ezzel kapcsolatban.
8. Tényleg nem tudok többet  mondani.
9. A hetem katasztrófa volt; sorra történtek a szerencsétlenségek.
10. És még nincs vége... Félek is, hogy ez a két nap is ilyen... khmm... szar lesz.

10 válaszom:
1. Mit gondolsz, ha valaha megcsalna a barátod, megtudnál neki bocsájtani? Miért?:
Hm. Elgondolkodtató kérdés; és egyben olyan, melyre valószínűleg csak akkor tudnék válaszolni, ha abban a helyzetben lennék, ahogy.
Úgy vagyok vele, hogy mindenki érdemel egy újabb esélyt; azonban ott van az a tény is, miszerint aki egyszer képes megcsalni, az bármikor újra meg tudná tenni.
Úgyhogy nem tudom, fogalmam sincs. Mivel nagyon szeretném, valószínűleg adnék még egy esélyt, habár az agyam mást kiáltozna.

2. "Does it ever drive you crazy just how fast the night changes" mit gondolsz erről a sorról?:
Gyönyörű. Egyszerűen gyönyörű. 
Amolyan lírai, a véleményem szerint.

3. Egy olyan barátnőddel újra barátkozni, aki a múltban megbántott, és hónapokig nem beszéltetek, vagy új barátokat szerezni?:
Mivel van jó pár ilyen barátnőm, ezért teljesen át tudom érezni a helyzetet, nem úgy, mint az első kérdést.
 És fogalmam sincs, őszintén szólva. Annak ellenére, hogy tudom, érzem a szituáció egészét; mégis tanácstalan vagyok. Valószínűleg új barátokat szerezni.

4. Mit gondolsz a távbarátságról? Lehet-e ugyanolyan, esetleg nagyobb értékű, mint azok, akikkel mindennap együtt vagy?:
Természetesen. És ez a legszomorúbb az egészben; van, aki több kilométerre él tőled, mégis sokkalta jobban megért, meg egyáltalán érdekled, mint a körülötted lévő ismerőseid.

5. Van olyan tárgyad, amit még mindig tartogatsz, és 'szereted' annak ellenére, hogy a hozzá kötött személyhez mára már nem feltétlenül fűznek erős szálak?:
Nos, az előző legjobb barátnőmnek jó pár ruhája nálam maradt, amiket úgy tűnik, hogy egyáltalán nem hiányol. Illetve még mindig megvan, azt hiszem, a közös best friends-es nyakláncunk; egy szív egyik fele van nálam, a másik nála. Vagyis, valószínűleg már kidobta, vagy nem tudom.
 Viszont van egy nyakláncom, amely senkihez nem fűzhető, csak is magamhoz. Soha nem veszem le.

6. Adtál meg valaha hamis életkort valakinek? Mikor, hol és miért?:
Őszintén megmondom; hogy nem igazán értem a kérdést.
Talán azt jelenti, hogy mondtam-e valakire más életkort, amikor még nem ismertem, és kíváncsiságból rákérdezett arra, hogy mennyinek nézem? Mert ha ez, akkor igen, számtalan alkalommal, csupán már nem emlékszem mindegyikre pontosan.

7. Volt ovis szerelmed?:
Oh, hát természetesen. Óvodában minden lány egy fiúról álmodozott, és minden mozdulatát leste. Én személy szerint nem kerültem hozzá közel, akkor sem voltam nyomulós lány a fiúkkal szemben; így nem is ott kaptam meg az első csókomat, avagy puszimat. El voltam foglalva rajzolással, énekléssel, táncolással, és a nemrég említett legjobb barátnőmmel, akit akkor ismertem meg, az óvodában.
 Írni ugye nem tudtam és olvasni, úgyhogy több hobbim nem is volt... Gáz, mert visszagondolva, már akkor is különc voltam, csak több önbizalommal. Gáz.

8. Ha az olimpián bármilyen ágban indulhatnál ( I mean idiótaság, szerencsétlenség etc.), akkor miben nyernél biztosan?:
Hát... A saját magam leégetésében profi vagyok, úgyhogy ezt mondanám.

9. Hol látod magad 5 év múlva?:
Oh, ezt a kérdést utálom. Számtalanszor találkozok vele, és konkrétan soha nem tudok rá válaszolni. Fogalmam sincs, csak reménykedem bugyuta álmaim beteljesülésében addigra.
De egy dolgot mindenképp szeretnék addigra: boldognak lenni.

10. Voltál már valaha olyan szerelmes, hogy egyszerűen feltétel nélkül szeretted, igazi tiszta szerelemmel? Viszonzott volt? Hogyan írnád le, amit akkor, esetleg most érzel/éreztél?:
Én egy magányos lélek vagyok, úgyhogy neeem. 
Semmi nem volt.
Habár a kérdés nagyon szép.

10 kérdésem:
1. A hétvégéid általában miről szólnak?
2. Jelenlegi kedvenc dalod?
3. Melyik dal a telefonod csengőhangja jelenleg?
4. Voltál már valaha anorexiás, avagy depressziós? Esetleg mindkettő? (Ne feledd; az anorexia nem egy testfelépítés, hanem egy BETEGSÉG!) Ha igen, mi az a dolog, ami éltetett téged a kitartásra? Ha nem, mit gondolsz ezekről a betegségekről?
5. Mit gondolsz a versekről? Szoktál esetleg angol nyelvűeket olvasni?
6. Melyik az a szó, amivel életedet jellemezni tudnád?
7. Érdekelnek a régmúlt történései; a régi korok történelme? Ha igen, miért; ha nem, miért?
8. Melyik az a sport, amit bármikor, bármilyen hangulatban élvezni tudsz?
9. Voltak valaha olyan barátaid, akikkel csak úgy, mindenféle szó, avagy történés nélkül megszakítottátok a kapcsolatot? Ha igen, hogyan élted meg?
10. Hogyan látod magadat 10 év múlva?

Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése