2015. január 17., szombat

Award #23

 NAGYON szépen köszönöm Free-nek a díjat; hálás vagyok, amiért gondoltál rám. Annyi csodás író között furcsa volt megtekinteni a nevemet, szóval köszönöm! :)



Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:
1. Olyan gyorsan eltelt ez a hét, hogy hihetetlen.
2. Egész héten próbáltam kiheverni a betegséget; de azt hiszem a sok itthon punnyadástól kezdtem begolyózni.
3. Mikor csütörtökön a szokásos táncórára mentem a barátnőmmel, utána pedig megnéztük az új 1D filmet; az felért egy nagy felüdüléssel.
4. Azonban, nagyon nem akarok sulit. Nagyon nem.
5. Nem értem, hogy miért; de van valami taszító maga az építményben. Vagy talán, nem is az épületben, hanem a benne lévő emberekben. Argh.
6. Imádom a Starbucks-ot; csütörtökön a mozi után ittam ott a kedvenc, karamellás jegeskávémat, és tejézusom, baromi jól esett - tekintve, hogy rég voltam már ott is.
7. Mit mondhatnék még? Jövőhéten megint sokat kell majd tanulnom, és megint nagyon kimerült leszek.
8. Uhm, azt hiszem a félévim elég jól sikerült. Összesen három négyesem van csak, a többi ötös, illetve dicséretes ötös. Pedig esküszöm, itt kevesebbet tanulok, mint általánosban. Esküszöm!!!
9. Nincs itthon banán, ezért szomorú vagyok.
10. De reménykedek abban, hogy anyáék vesznek az Auchanben - tekintve, hogy jelenleg ott vannak.

10 válaszom:
1. Van kedvenc idézeted? Ha igen, mi?:
Nagyon sok van, de ami a legeslegeslegeslegeslegeslegeslegeslegesleges.....legkedvencem az ez: A szerencse istenasszonya odatalál a szívósan igyekvő emberhez.
Még általánosban volt egy... megajándékozás, az addig tanított tanárjainknak, és a nyelvtan+irodalom tanárom mindenkinek adott egy személyre szóló idézetet. Nekem pedig ezt adta, és az nagyon nagy nyomot hagyott bennem.

2. Segít neked valami az ihlet szerzésben?:
Az életemben lévő események; illetve nagy részben a zene.

3. Milyen műfajú zenéket szeretsz?:
Oh, én mindent imádok.
Egészen a Guns 'N Roses-tól a Neon Jungle-ig. Habár, a nagyon kemény rockokat nem csípem, mert nem szeretem azokat a dalokat, amikben nem lehet kivenni a szöveget. Bocsi.

4. Kedvenc tantárgy?:
Hm, középiskolában a kedvencemmé nőtte ki magát az irodalom. Habár, mindig is szerettem, de eddig mindig az angolt mondtam kedvencemként. Viszont ebben az iskolában, az angol órákon, olyan gyorsan haladunk, hogy csak kapkodom a fejemet, miközben nehezen, de tartom az iramot.

5. Kóstoltál valami nem hétköznapi ételt?:
Ühm... Magyarországon nem hétköznapi, az úgynevezett Shepherd's pie vagy cottage pie, azaz magyarul pásztorpite. Angliában szokták fogyasztani, ha jól tudom. 
Anya és a nevelőapám sokszor szoktak kísérletezni új ételekkel, amiket a tévében látnak, így van alkalmam nem hétköznapiakat is megízlelni.

6. Hol élnél most legszívesebben?:
Jó nekem az ágyam, köszönöm.
 Egyébként Angliában, ahogy eddig is.

7. Van mottód?:
Perrie Edwards mottója nagyon megfogott: Be hippie, don't worry. Bár, nem mondanám ezt annyira a mottómnak, de most hirtelen ez ugrott be.

8. Milyen színű a szemed?:
Barnás-zöld; de igazából a hangulatomtól változó.

9. Mit szeretnél elérni az életben?:
Olyan hihetetlennek és lehetetlennek tűnő dolgokat, hogy sokszor elbizonytalanodom; vajon tényleg meg tudnám-e tenni azokat.
De összefoglalva csupán ennyit: boldognak lenni. Ez minden vágyam; legyek bárhol, bárkivel; csak boldog legyek.

10. Olvastad a Szürke ötven árnyalatát? Ha igen, mi a véleményed róla?:
Úristen, valamiért kísért/enek engem ez/ek a könyv/ek. Mindenképpen el szeretném olvasni, mert mindenki annyit emlegeti, ráadásul ahogy észrevettem; most film is lesz belőle, úgyhogy nem kéne halogatnom.
Az osztályfőnököm szerint a főszereplő srác egy szexmániás, just sayin'.
Ez még jobban arra ösztönzött, hogy kiolvassam. Haha...ha.

10 kérdésem:
1.Van olyan gátlásod, amelyet nagyon le szeretnél küzdeni?
2. Szereted a teát? Ha igen, milyen fajtájút?
3. Kedvenc könyved, kedvenc idézete?
4. Van valamilyen titkos tehetséged?:P
5. Mit szeretnél elérni az életben?
6. Mit gondolsz, ez mennyire fog teljesülni?
7. Van valamilyen mottód, ami bármikor felvidít, avagy energiát ad? Ha igen, mi az?
8. Menni fogsz a bécsi koncertre?
9. Milyen nyelveken tudsz beszélni?
10. Hol lennél most legszívesebben?

Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése