2015. január 2., péntek

Award #19

Köszönöm a díjat, a drága Lana-nak; jól esik, hogy gondoltál rám, hun. :)



Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!


10 dolog rólam:
1. Oké, lássuk csak... 10 dolog rólam... Fú, olyan rég volt a bromance blogok közt díj, hogy már elfelejtettem, milyen ilyet kapni, majd írni, és továbbküldeni. Oké, ez megteszi egy ténynek, asszem.
2.-3. Hm. <--- Mániám ez a szó(?). Meg is jegyezték már páran, hogy milyen sokat mondom... Hümmögök, mint egy... Mint egy... Oké, pocsék vagyok ilyen vicces hasonlítgatásokban. Ez pedig megteszi a harmadik dolognak rólam, haha.
Ez nem volt vicces, nézzétek el tőlem, pls.
4. Végre elkezdtem angol történeteket olvasni, eddig sosem mertem; féltem, hogy nem értem, és csalódok.
5. Sokszor túl szoktam parázni dolgokat.
6. Imádom a teát; gyógyteát szoktam inni, mikor a sok feszültség összegyűlik bennem, és az megnyugtat.
7. Még októberben elkezdtem újra táncolni, egy barátnőmmel, akivel még egy osztályban jártam, általánosban.
8. Határozottan állíthatom, hogy a középiskola jobb, mint az általános. Persze, nincs tömérdek barátom, de nem panaszkodom.
9. Persze, vannak rossz napjaim, de azt hiszem, azok vannak sajnos mindenkinek.
10. Karácsonyra megkaptam a bécsi, One Direction koncertre a jegyemet, ráadásul képkeretben, így a falamra ki tudom tenni. Egyébként, még mindig nem fogtam fel, hogy ott leszek, ahol már régóta lenni akartam, jesus.

10 válaszom:
1. Mi a legfontosabb egy történetben, amit olvasol?:
Hogy legyen mondandója, üzenete. Bár, a legtöbbnek van, úgyhogy ez most marha nagy hülyeség volt tőlem... Oké, mindegy.

2. Egy történet meg tud téged hatni annyira, hogy a könnyeidet adod érte?:
Először is, meg kell hogy jegyezzem; gyönyörű ez a kérdés.
Másodszor pedig; természetesen. Eléggé érzékeny típus vagyok, úgyhogy ez nálam evidens. Volt, hogy egy történet miatt nem tudtam napokig aludni, és ha eszembe jutott a benne lévő tragédia, sírva fakadtam, csak úgy, spontán pillanatban. I know, őrült vagyok. 

3. Mivel töltöd a szabadidőd?:
Olvasás, írás, versírás, rajzolás, festés, táncolás, mozgás, sorozat- és filmnézés, nem megfeledkezve a bugyuta mesékről, amiket úgy imádok... Szóval, elég változatos, hogyan töltöm ki a szabadidőmet.

4. Adni vagy kapni?:
Kiskoromban soha nem értettem, miért mondják azt nekem, hogy adni sokkal jobb, mint kapni. Aztán, ahogy teltek az idők; rájöttem arra, hogy mennyivel is jobb érzés adni, mint kapni. Tényleg, egyszerűen felbecsülhetetlen dolog.
Szóval az "adni"-ra voksolok.

5. Ki a kedvenc shipped, és miért?:
A kérdés inkább az: Hogyan gondoltad, hogy én erre válaszolni tudok majd? Jesus, mindegyiket imádom. Tényleg.
Bár, mostanában sok Larry-t olvasok.
 Ez most egy teljesen fölösleges infó volt. Oké, haladjunk...

6. Vannak olyan bloggerek, akikre példaképként nézel?:
Minden bloggerre felnézek, aki van olyan merész, és a saját, kis világát megossza másokkal. Nincs is nagyobb erény annál.

7. Miért kezdtél el pont meleg történeteket írni?:
Egyértelmű: hogy kiálljak a homoszexuálisok mellett. Kiráz a hideg a homofób emberektől. Nem eggyel találkoztam már, és magamban röhögtem, a szerinte teljesen reális érvein, melyek a melegek ellen szóltak.

8. A szüleid vagy a barátaid tudják, hogy ilyen témakörben alkotsz?:
A körülöttem lévő emberek közül senki sem tudja. Hogy miért? Jó kérdés; igazából sok mindent nem kötök mások orrára, nem csak ezt. Valahogy, soha nem került beszédtémába.
Sőt, ha már itt tartunk; egyedül anyukám tud róla egyedül, hogy egyáltalán blogot írok. Hm.

9. Sok blogot olvasol? Vagy inkább a könyveket szereted?:
Én mindent olvasok. Olyan vagyok, mint egy örökös mániákus; ha találok egy új, klasszul megírt blogot, félredobok mindent, és a végéig meg sem állok. És ha csak pár rész van fent belőle, ott szenvedek, mintha kínoznának.
 A szerencse az, hogy a könyvek új fejezeteire nem kell várni; de azért szokott aggasztani, hogy mi fog történni a szereplőkkel, az adott események után, miután a lapok elfogytak.

10. Mi inspirál téged a legjobban?:
Hm... Milyen jó kérdések ezek.
Talán... Talán maga az élet.

10 kérdésem:
Ugyanazokat a kérdéseket tenném fel, mint amiket nekem küldtek, mert baromi jók. Remélem nem gond.

Akiknek küldöm:

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat! :))
    Nálam is vár rád valami! ☺ --> http://narryfics-hungarian.blogspot.hu/2015/01/prize-idiot-2-end-n-r-r-y-4-dij.html
    Kaede. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon szépen köszönöm, Kaede !!! :):)
      Pusy: Naomi Greg xx

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm! :)
    Csókol:
    ~Gabrielle C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen adtam, mert megérdemled !!! :):)
      Pusy: Naomi Greg x

      Törlés