2014. augusztus 3., vasárnap

Award #18

Oké, ez már sok... Elkényeztettek ennyi díjjal. Csak ma három díjat kaptam, amiért iszonyúan hálás vagyok, de tényleg hihetetlenül.
Dreamer, megint csak köszönöm, hogy gondoltál rám; és a dicséretet is nagyon szépen köszönöm, őszintén meglepődtem, de persze iszonyúan jól esik.





Szabályok:

1. Rakd ki, kitől van a díj!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább 10 embernek!
6. Iratkozz fel a küldő blogjára!


10 dolog magamról:

1. Ma este végre rávettem magamat, hogy lemenjek futni, ezen az új környéken.
2. Mint már említettem, nemrég költöztünk el, ide a nevelő apámhoz anyával.
3. A régi helyen mindig hajnal ötkor keltem fel a futáshoz, és nem túl sokat futottam, de nagyon gyorsan.
4. Itt megpróbálok lassabban, többet futni, és este.
5. Remélem menni fog.
6. Mindenesetre optimistán állok hozzá.
7. Egyébként, őszintén ledöbbentett, hogy ennyire kevés ideig bírtam most. Bár, elég gyors is voltam...
8. Egyik kanyarnál egy zártabb útra értem, ahol pár idióta srác volt.
9. Kicsit megijedtem, de ott még jobban ráhajtottam, így gyorsan kiértem onnan.
10. Van egy olyan érzésem, hogy tuti beszólogattak, csak a fülemben lévő fülhallgató miatt, melyben hangosan ment a zene, nem hallottam. Hiszen látványosan elkezdtek bámulni. Brrr.


Válaszaim:

1. Mit szeretnél kifejezni a blogoddal?:
Az élet titkait és igazságtalanságait.

2. Melyik a kedvenc évszakod?:
Mindegyiket szeretem, nincsen kedvencem. Igaz, régebben a tél volt, de mára már mindegyiket megszerettem.

3. Lányos vagy inkább fiús lány vagy?:
Nem vagyok nagyon lányos, de nagyon fiús se. Pont középen vagyok, a kettő között.

4. Hány éves vagy?:
Jelenleg tizennégy, de októberben már tizenööööt.

5. Mióta blogolsz?:
Még egy éve se, de olyan, mintha mindig is ezt csináltam volna. Szeretek blogolni, blogokat olvasni.

6. Számítottál ekkora sikerre, amikor elkezdted? Vagy inkább csalódott vagy?:
Szerintem azért még nincs akkora nagy sikere a blogomnak, de hogy őszinte legyek... Mikor elkezdtem semmire se gondoltam, csak írni akartam. Ennyi.

7. Mi volt a legtávolabbi hely az otthonodtól, ahova eljutottál?:
Angliaaaa.

8. És hova szeretnél még eljutni?:
Legszívesebben az egész világot bejárnám, még az Északi- és Déli-sarkot is.

9. Mit szeretnél elérni az életben?:
Sok mindent tudnék írni erről, de egy mondatban is meg tudom fogalmazni: Szeretnék boldog lenni.

10. Melyik volt a legutolsó könyv/ film, amit olvastál/ láttál és valamiért megfogott? Miért?:
A legutolsó olyan könyv, ami igazán megfogott az John Green Alaska nyomában c. könyve volt, mert nem tudom elégszer kihangsúlyozni azt, mennyire imádom John Green írásait. Annyira valóságos, humoros, azonban komoly, mélyenszántó gondolatokkal teli volt ez a könyve is, hogy mikor kiolvastam, napokig a mondanivalóján gondolkoztam. A két kulcsmondata, a "Hogyan jutunk ki a szenvedés labirintusából?", és a "Mi okunk van a reményre?" pedig egyenesen olyan gyomorgörcsöt okozott, természetesen jó értelemben, hogy eldöntöttem; ez a két mondat lesz a két kedvenc mondatom. És persze mindig is agyalni fogok ezeken, szabad, vagy éppen nem szabad perceimben... Ti is gondolkozzatok el rajtuk, igazán megéri.
A legutolsó olyan film, mely megfogott pedig a Csillagainkban a hiba volt. Vicces, hogy ez is John Green által íródott, de hát, nem lehet betelni ezzel az íróval. A film pedig... huhh... Anyával néztem meg, és emlékszem; az egész moziteremben, mindenki bőgött a filmen. Egészen ijesztő volt utána a vörös és duzzadt szemem, de egyben békét is éreztem. Anya persze lekötötte velem azt, hogy soha nem fog velem moziba jönni... Azóta háromszor is voltunk...


Kérdéseim:

Ha nem baj, ugyanezeket tenném fel. :)


Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése