2014. augusztus 3., vasárnap

Award #17

Dreamer, fogalmad sincs róla, mennyit jelent nekem, hogy gondoltál rám ötödik díjadnál. :) Köszönöm.





Szabályok:

1. Rakd ki, kitől van a díj!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább 10 embernek!
6. Iratkozz fel a küldő blogjára!


10 dolog rólam:

1. Minden este órákig szoktam tornázni.
2. Hogy van-e eredménye? Azt hiszem, hiszen izmosodni nagyon is izmosodok, de nem vagyok elégedett.
3. Egészségesen étkezek, ki tudja mióta; nem eszek semmilyen édességet, fehér rizs helyett barna rizst eszek, Köln zabpelyhet eszek reggelire, sok gyümölcsöt eszek, fehér kenyér helyett teljeskiőrlésű kenyeret eszek, stb...
4. Annyira átállt az agyam az utóbbi egy évben, hogy akarnék se tudnék egészségtelen ételt enni többé.
5. Októberben leszek tizenöt éves, és már nagyon várom.
6. Emlékszem, kiskoromban mindig is vágytam arra, hogy annyi éves legyek, mint amennyi leszek, de most valamiért visszakívánom azokat az időket...
7. Hiszen akkor a tini filmekről vettem példát, azt hittem olyan lesz nekem is az életem, mint a tini filmekben, vagy sorozatokban, de persze... nem olyan.
8. Rossz szokásom, hogy tépkedem és rágom a számat.
9. Ezért anya sokszor le is szikott szidni.
10. Kiskoromban aranybarna volt a szemem, most élénkzöld, benne pár aranybarna csíkkal.


Válaszaim:

Előző díjamnál is ugyanazok voltak a kérdések, úgyhogy ezt most kihagyom.


Kérdések:

1. Van valamilyen rossz szokásod?
2. Ha igen, mi az?
3. Kedvenc étel?
4. Tea vagy kávé?
5. Mit ad neked az írás?
6. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
7. Mi az ok, amiért blogger lettél?
8. Van valamilyen üzenet, amit a blogoddal szeretnél üzenni, olvasóid számára?
9. Milyen típusú könyveket szeretsz olvasni?
10. Van olyan író, akire felnézel? Ha igen, ki és miért?


Küldöm:


2 megjegyzés:

  1. Szia, megint én, nem tudok betelni a blogoddal, ezért most vissza megy a díj, egyszerűen imádom *.* http://violence-bromence.blogspot.hu/2014/08/award-1.html Đ. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, nagyon szépen köszönöm.
      És wow, köszönöm a dicséretet is ott. Fogalmad sincs, mennyire jól esik.
      Pusy: Naomi Greg xxx

      Törlés