2014. augusztus 3., vasárnap

Award #16

±.he's killer.±, elképesztően hálás vagyok, amiért rám is gondoltál. Köszönöm.





Szabályok:

1. Rakd ki, kitől van a díj!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább 10 embernek!
6. Iratkozz fel a küldő blogjára!


10 dolog magamról:

1. Jövőhét vasárnap megyek anyámmal és nevelő apámmal Balatonra nyaralni.
2. Jó lesz végre elszabadulni a nyüzsgő Budapesttől, és kikapcsolódni vidéken.
3. Sok napozást, sétálást, úszást terveztem.
4. Ennek következményeképpen ma el is mentünk hárman vásárolni nekem és anyának fürdőruhát...
5. Hát végül nem találtunk semmi normálisat.
6. Egy volt még, ami tetszett nekem, de az meg kicsi volt mellben.
7. Csodálkoztam is ezen.
8. Végül is nem jött rossz ez az egész vásárlás, hiszen olyat is tudtunk venni, ami kellett otthonra, és amit már rég akartunk.
9. Kaptam két könyvet is, az egyik John Green Katherine a köbön c. könyve, a másik pedig egy 1d-s könyv, amit tök véletlenül láttam meg.
10. Általában a Libribe szoktam járni, mint könyves bolt, ott nem is láttam olyan 1d-s könyvet, és pont az Ulpius nevezetű könyves bolt mellett mentünk el, miután megkaptam az egyik John Green könyvet, mikor megláttam azt. Furcsa, mert többször is elmentünk mellette, mégsem szúrtam ki, pedig a kirakatban volt kiállítva, Justin Bieber könyve mellett és Demi Lovato könyve alatt.


Válaszaim:

1. Ismered a The Walking Dead-et? És ha igen, mit gondolsz róla?:
Rémlik valami, de nem ismerem.

2. Mit ad neked az írás? Avagy miért írsz?:
Olyankor szabadnak érzem magamat, Valakinek, aki egy új, olyan világot teremt, mely a valóságban nem létezik. Nekem az írás a mentsváram volt mindig is, és szerintem még mindig az, ha el akarok menekülni egy kicsit a valóság elől. Bár mostanában dolgozom azon, hogy hogyan ne meneküljek az életem elől, de tudjátok... nehéz ez.

3. Körülbelül, általánosságban mennyi ideig tart megírnod egy-egy fejezetet/ one shotot/ novellát?:
Olyan régnek érzem azt, mikor új fejezetet, vagy one shot-ot hoztam. 
Úgy emlékszem, hogy míg megírtam, átolvastam, kijavítottam pár mondattani hibát és helyesírási hibát egyaránt, raktam be képet, megírtam az előszót, és közzétettem eltelt mindig vagy két óra. Mind fejezetnél, mind one shot-nál. Novellákat pedig tervezek még írni a jövőben.

4. Láttad az Imák Bobbyért című filmet?:
Nem, de felcsigáztál vele, úgyhogy meg fogom nézni.

5. Ha igen, mi a véleményed róla?:
Eddig mivel még nem láttam, nem tudok nyilatkozni. De meg fogott a címe, ezért is van rajta a képzeletbeli film-megnézni-valókon listán.

6. Kedvenc együttes/ énekes?:
Kedvenc együttes a One Direction, de rajtuk kívül még szeretek sok zenekart; például a OneRepublic-ot, az Imagine Dragons-t, a Bastille-t, a Queen-t, a 5 Seconds Of Summer-t, a Fall Out Boy, a Little Mix-et, az Arctic Monkeys-t, igazából sok zenekart ismerek, akik nagyon jók, úgyhogy végtelen időkig sorolhatnám...
Kedvenc énekes egyértelműen Ed Sheeran, de ezt is végtelenig sorolhatnám, kezdve Olly Murs-től, Demi Lovato-n át, Bonnie Tyler-ön keresztül, Adam Lambert-ig és Lady Gaga-ig, úgyhogy ezt sem szeretnén továbbfirtatni.
Színes a zenei ízlésem.

7. Ha lehetne egyetlen kívánságod - de nem kívánhatnál több kívánságot és varázserőt sem magadnak -, mi lenne az?:
Olvastam Dreamer új díjánál is ezt a kérdést, és ugyanazt válaszolnám, mint Ő is. Ha leírom, vagy kimondom, nem teljesül, úgyhogy ha nem baj, nem írnám le.

8. Milyen témájú történeteket szeretsz olvasni?:
Mindent, kivéve az igazán horrorisztikusakat, azokat is nagyon ritkán van gyomrom elolvasni.

9. Mi vezetett rá az írásra?:
Elsősorban mindenképpen a bizonyításvágy.

10. Szerinted valaha elfogadják majd az emberek azt, hogy a szerelem az szerelem, nemtől függetlenül?:
Reméljük igen, de szerintem ebben az évezredben biztosan nem. Helyesbítve, már vannak olyanok, akik elfogadják ezt az elvet, de még mindig vannak olyan idióták, akik azt terjesztik, hogy az olyan emberek betegek, stb... Nem túlzottan értékelem az ilyen romlott embereket, de hát ez van, nem mindenki lehet tág látókörű, kellenek a világba szűk látókörű emberek is...
Mindenesetre igen, reméljük egyszer végre mindenki elfogadja ezt az elvet.

11. Mit érzel, amikor írsz?:
Ilyenkor a fejembe akkora nagy homály van, csakis az éppen leíró történetemre koncentrálok, és mikor abbahagyom pár pillanatra, esetleg valaki vagy valami szakít meg ebben, mindig észhez kell kissé térítenem magamat. Csak élvezem, hogy szabadságot ad nekem ez az egész. :) 


Kérdések:

1. Van valamilyen mottód, vagy kulcsszavad, amitől akármilyen helyzetben képes vagy megnyugodni?
2. Ha van, mi az? (Ha szabad megkérdeznem.)
3. Tea vagy kávé?
4. Mit jelent számodra az a szó, hogy "remény"? 
5. Van homoszexuális vagy biszexuális ismerősöd?
6. Ha van, mennyire állsz közel hozzá? Ha nincs, szeretnél megismerkedni egy olyan emberrel?
7. Mit ad neked az írás?
8. Mi az oka annak, hogy blogger vagy?
9. Van olyan író, akire felnézel?
10. Ha igen, ki az?


Küldöm:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése