2014. augusztus 2., szombat

Award #15

Lora, elképesztően hálás vagyok, amiért rám gondoltál huszadik díjadnál. Köszönöm, nagyon jól esik.
 Igen, itt vagyok, élek és virulok. Sokkal jobban vagyok már, mióta utoljára jelentkeztem, és a történetem második részével is elképesztően gyorsan haladok. Nagyon meglepett az, hogy ennyit jelent a blogom, esetleg én egyes olvasóim számára, de csak is pozitívként. Ami a büntetésemet illeti; csak is a laptopjaimat vették el pár napra, a telefonomat nem, és nyaralni is megyek majd velük, úgyhogy nem volt vészes. :)
Amint visszakaptam laptopjaimat, rögtön folytattam a történetemet, és ahogy már említettem, elég gyorsan haladok.
Szóval még annyit fűznék ehhez hozzá, hogy nagyon szépen köszönöm mindenki támogatását! Hálás vagyok, hogy ismeretlenül is, de vannak olyanok, kiknek még számítok én, s a blogom. Köszönöm.





Szabályok:

1. Rakd ki, kitől van a díj!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább 10 embernek!
6. Iratkozz fel a küldő blogjára!


10 dolog rólam:

1. Nem győzöm hangsúlyozni mennyi mindent éltem át az utóbbi évben.
2. Annyi minden történt velem, és annyi mindenre jöttem rá, melyre egy tizennégy, nemsokára tizenöt éves lánynak még nem annyira kéne.
3. Hiszen így érettebb lettem, mint a korombeliek, és ez több szempontból nem a legjobb, de több szempontból nagyon is jó.
4. Egy időben terveztem, hogy írok a saját életemről egy történetet, akár ide, a blogra is, de csupán nagy vonalakban tudnám megfogalmazni azt, és így nem teljesen tudnám átadni az üzeneteimet.
5. Dög meleg van jelenleg, a nap hétágra süt, be a szobámba.
6. Nemrég találtunk anyával pár, régi fényképet, mely nem a fotós albumokban vannak benne, abból az egyiket, melyen anya, apa és én vagyok, kiraktam egy képkeretben az íróasztalomra.
7. Most is itt van, nem messze a laptopomtól, és mikor ránézek, önkénytelenül is, de mosoly terül szét arcomon.
8. Akkor annyi minden más volt, kezdve azzal, hogy szüleim még együtt voltak.
9. De változnak az idők.
10. Hihetetlen gyorsan.


Válaszaim:

1. Miért kezdtél blogolni?:
Bizonyítani akartam, főleg saját magamnak.

2. Most miért blogolsz?:
Fejlesszem írói képességeimet.

3. Nehéz írnod, vagy könnyedén jön?:
Ha nincs semmi ötletem, vagy semmi kedvem az íráshoz - mert igen, van ilyen is nálam -, akkor nehéz; de ha kedvem és ötleteim is vannak, akkor könnyedén.

4. Milyen napszakban könnyebb az írás?:
Mostanában reggel és délután írok, de határozottan jobban szeretek este.

5. Hogy kezdesz neki?:
Általában megnyitok egy új bejegyzést, gondolkozok egy kicsit, hogy mit is írhatnék, és bumm, ömlenek belőlem a szavak, melyeket leírok. Ennyi.

6. Átgondolod, hogy mit írj, vagy csak írod?:
Mindig úgy kezdem el, hogy van egy halvány elképzelésem, hogy mi fog történni benne, de aztán valahogy mindig másik irányba terelődik a dolog. Úgyhogy csak írom.

7. Szoktál vázlatot csinálni?:
Régen csináltam, de nem tetszett az, hogy meg van határozva mit írok, így abbahagytam. Az írás számomra az a dolog, mely közben szabadon érezhetem magamat; és úgy, hogy vázlatot készítek, nem érzem magam annak.

8. Mit csinálsz, hogy fejlődj?:
Írok, írok és írok... Ennyit tudok tenni, meg persze sokat olvasni.

9. Mi ad ihletet?:
Általában a zenék, vagy pár, általam átélt dolog.

10. Van "múzsád"?:
Ha ez a kérdés arra vonatkozik, hogy van-e írói példaképem, aki példát ad nekem arra, hogy milyen legyen az írásmódom; van. John Green. Tetszik, hogy egyben laza és komoly írásai vannak, és hogy legfőképpen valóságosak, tanulságosak és elgondolkodtatóak. Én is szeretnék úgy írni, mint Ő.


Kérdések:

1. Ha nehéz időszakon mentél át, mi adott neked erőt?
2. Gondoltad valaha azt, hogy "feladom"?
3. Van olyan író példaképed, akinek írásait csodálod?
4. Milyen fajtájúnak érzed írásaidat?
5. Szoktad szégyellni régi írásaidat, amiket sok idő után újra olvasol?
6. Visszaszoktad olvasni bejegyzéseidet a blogodon?
7. Mi az oka annak, hogy blogger lettél?
8. Mit szoktál tenni annak érdekében, hogy ne unatkozz?
9. Nyüzsgő belváros, vagy csendes vidék?
10. Szerettél volna valaha híres lenni?


Küldöm:

±.he's a killer.± - u n b r e a k a b l e • BROMANCES

4 megjegyzés:

  1. El sem hiszem, nagyon nagyon szépen köszönöm!! :))
    xx

    VálaszTörlés
  2. És Naomi te meg ezt érdemled meg :) http://somebromancewhit1d.blogspot.hu/2014/08/award-5.html#comment-form Đ. xx

    VálaszTörlés