2014. június 22., vasárnap

Award #14

 Újabb díjjal érkeztem, melyért nagyon hálás vagyok Dói Fürész-nek; igazán kedves, hogy rám is gondolt 3. díjánál. Köszönöm.





Szabályok:

1. Rakd ki kitől van!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Küldd el 10 embernek!
5. Iratkozz fel a küldő blogjára!


10 dolog magamról:

1. Ma egész nap blogoltam.
2. Nagyon kifárasztott; de teljesen megérte.
3. Új lett a design, és hoztam egy one shot-ot is. Szerintem teljesen megérte. (A plusz még két díjról- ezzel együtt - nem is írva.)
4. Szerdán lesz a középiskolai osztályom, első szülőiértekezlete.
5. Nekem is majd mennem kell, hiszen be kell majd engem iratni.
6. És majd egyedül haza fogok jönni, Anya pedig ott marad a szülői miatt.
7. Izgulok. Mi van, ha összefutok egy osztálytársammal? Vajon milyen lesz az osztályom?
8. Remélem sokkal jobb lesz az általános iskolai osztályomnál.
9. Mindig, minden hétköznap reggel öt órakor szoktam lemenni futni.
10. Fárasztó, de muszáj.


Válaszok:

1. Milyen volt az első blogod?:
Az első egy igazán amatőr, buta blog volt; a neve ~Forever Yours volt, mely természetesen 1D-s blog volt. Azóta természetesen kitöröltem. Szörnyű volt- szerintem.

2. Mióta blogolsz?:
Még egy éve se, mégis úgy érzem, mintha tíz éve blogolnék.

3. Meddig szeretnéd folytatni?:
A végtelenségig.

4. Mit gondolsz az írásodról?:
Úgy gondolom, hogy az írásaimat legfőképpen az érzelmek teszik ki; így áll össze az egész. Még van bőven fejlődnöm.

5. Ki a kedvenc írod?:
John Green.

6. Kedvenc könyved?:
John Green: Csillagainkban a hiba

7. Van külföldi írod, akire felnézel?:
Ismeritek Anne Frank-ot? Na, Ő rá felnézek.

8. Mit tennél, ha találkoznál a példaképeddel?:
Elmondanám Neki, hogy mennyi mindenben segített nekem, így, hogy még csak nem is találkoztunk; megköszönném Neki ezeket természetesen, és elmondanám Neki, hogy mennyire fontos az életemben, bármennyire is furcsának, vagy lehetetlennek, esetleg őrültségnek tűnik.

9. Mi ihlette a blogod?:
Nem tudom...Talán a saját életemben átélt dolgokat szerettem volna leírni, más-más történetek formájában.

10. Mi lenne, ha megfilmesítenéd a blogod?:
Akkor jó sok film lenne forgatva.:P 


Kérdések:

Tökéletesen megelégszek a nekem feltettekkel.

Küldöm:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése