2014. június 22., vasárnap

Award #13

Hello!:)


 Sajnálom, megint csak nem új one shot-tal, vagy esetleg a történeteimben, új résszel jöttem; hanem, ahogy a címből is kivehető, egy díjjal. Hihetetlenül hálás vagyok Becca Prior-nak, tényleg nagyon szépen köszönöm; és örülök, hogy eddig tetszik a blogom. :) További jó böngészést kívánok itt Neked, és várom a véleményedet!:D :) 



Szabályok:

1. Tedd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küldd tovább 11 embernek!


11 dolog rólam:

1. Nem vagyok egy nagyon érdekes személyiség, de azért megpróbálok írni még magamról...Huh, jól indítottam a '11 dolog rólam'-ot, nemigaz?!:P
2. Na szóval. Ma, és az éjszaka fordult először elő velem, hogy úgy éreztem; a valóság jobb, mint az álmom.
3. Szörnyen hülyeséget álmodtam.
4. De egyébként is; most úgy ahogy boldog is vagyok.
5. Csak el ne szóljam- írjam - magamat.
6. Emlékszem; mikor volt a ballagás napja, aznap reggel, futás közben elestem, és mindkét térdemet felsértettem.
7. Szerencsétlen egy kezdet volt, egy napnak; de az utána való kapkodás sokkal rosszabb volt.
8. Majd szembesülni azzal, hogy az iskolában milyen egy idióta osztálytársaid vannak és osztályfőnököd; az sem a legjobb dolog.
9. De hát ez már csak a múlt.
10. Próbálok csak is a jelenre, illetve diszkréten a jövőmre koncentrálni. Nem szabad régi, rossz emlékekre visszagondolnom.


Válaszok:

1. Mi a kedvenc könyved/könyveid?:
John Green: Csillagainkban a hiba- örök kedvenc marad.

2. Miért kezdtél blogolni?:
Huh, hogy ez a kérdés mennyiszer előfordul.
 Nos, több okból is, azt hiszem. Azért is, hogy az írásmódomat javítsam; azért is, hogy talán megmutassam magamat...Talán ennyi lenne. Jah, és talán még azért, hogy a fejemben lezajló történeteket ne csak elképzeljem, hanem le is írjam. Ennyi.

3. Könyv vagy e-book?:
Régimódi vagyok; így a könyv.

4. Belelesel a történet végébe?:
Néha szoktam csak a könyv, utolsó pár sorát elolvasni, mielőtt a végére érnék, de csak és kizárólag ennyi.:P

5. Ha időutazó lennél, melyik korba repülnél?:
Az 1900-as évek elejére, még a két világháború előtti időszakra. De őszintén szólva; így jó, ahogy van, és itt, ebben a korban vagyok a legjobb helyen.

6. Romantika vagy +18?:
Nézni és olvasni a romantikát jobban szeretem, de a +18-as blogokat is olvastam már. (Gondolok itt rendes +18-ra, és rendes blogokra, ahol van +18-as rész is.)

7. Ha egy dolgot kívánnál, mi lenne az (Harry Styles már foglalt!) ?:
Először is, had jegyezzem meg, hogy jót röhögtem a zárójeles részen.:D
 Másodszor pedig, ilyenkor, mikor ez a kérdés előfordul, vagy csak tényleg van lehetőségem kívánni; akkor mindig egy dolgot kívánok. Még pedig azt, hogy csak had legyek boldog. Ez a kérés mindent magába foglal.

8. Mennyi idő alatt írsz meg egy részt a blogodhoz?:
A történeteimhez körülbelül egy óra alatt írok új részt, és a one shot-okat körülbelül két óra alatt.

9. Későn fekvő, korán kelő vagy, vagy fordítva?:
Mostanában mindig későn fekszek le, és korán kelek; így az első variációra voksolok. Ezért délután is szoktam aludni.

10. Te hogy találsz ki 11 értelmes kérdést?:
Haha.:D Hát egyszerűen csak olyan kérdéseket teszek fel, amire kíváncsi vagyok, vagy ami általános kérdés. Nagyjából így.

11. Kedvenc blogok?:
Nagyon sok van, így ha nem baj, nem említem meg az összeset.
 Estig itt írnám.

Kérdések:

1. Milyen üzletbe szoktál általában először bemenni, mikor plázába mész?
2. Kedvenc parfüm márka?
3. Voltál már nyaralni külföldön? Ha igen, hol?
4. Ha most be van festve a körmöd, milyen színű?
5. Olvasol olyan blogot, melyben nem a 1D fiúk a főszereplők?
6. Egy könyvet átlagosan mennyi idő alatt olvasol ki?
7. Mit vársz a jövőtől?
8. Mennyi idő alatt írsz meg egy részt a blogodba?
9. Könyv vagy e-book?
10. Szeretsz moziba járni? Kivel szoktál általában?
11. Hány éves vagy?


Küldöm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése