2014. június 21., szombat

Award #12

Sziasztok!:)

 Most egy díjjal érkeztem- mint a címből is látható-; melyért nagyon hálás vagyok Vk.-nak. Tényleg nagyon kedves Tőled, köszönöm szépen, hogy gondoltál rám az első díjadnál; és tényleg nagyon örülök, hogy tetszik a blogom. 
 Huh, már rég kaptam díjat, így újra vissza kell lendüljek ehhez; szóval bocsánat, ha valamit rosszul írok majd, vagy bármi.



Szabályok:

1. Tedd ki kitől van a díj!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább 10 embernek!
6. Iratkozz fel a küldő blogjára!


10 dolog magamról:

1. Huh, de rég írtam magamról. Nos, először is nyár van; aminek nagyon, de nagyon örülök. De tényleg, igazán.
2. Persze vannak napok, mikor egyszerűen halálra unom magamat, de inkább az, mint hogy újra visszamenjek esetleg az általánosba.
3. Lehet, hogy már nem kéne meglepődnöm, de megint csak csalódtam pár..."barátnőmben", kiket kedveltem az általánosban. 
4. De már próbálok nem foglalkozni Velük.
5. Csak fáj ez az egész.
6. Anyával végre átköltözünk, lehetőleg már ebben a hónapban; anya élettársához.
7. Említettem már, hogy a szüleim elváltak, még 6 éves koromban.
8. Végre új életet kezdhetek; új ház, új iskola. Igazán boldog vagyok, hogy most mindent tiszta lappal indíthatok.
9. Remélem; soha többet nem kell olyanokat átélnem, mint az általános utolsó évében.
10. Szurkoljatok!


Válaszok:

1. 5 korona hány euro dollárban, ha a svájci Frank 25 %-kal csökkent a Magyar Forinthoz képest?:
Nagyon nagy gáz, ha erre nem válaszolok?! Sajnálom, de az agyam nem képes felfogni a kérdést. Tényleg sajnálom.

2. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?:
Anyával, apával, és nekik a párjukkal igazán jól kijövök; apának és párjának a rokonaival is szintén; de anya felőli családommal nagyon rossz a kapcsolatom/tunk, és anya párjának családjával se nagyon jövök ki jól, de Velük még megvagyok. Remélem érthető vagyok azért. :P

3. Kedvenc zene?:
Nagyon sok van. De tényleg. Csak arról tudok nyilatkozni, hogy melyik dalt hallgatom most rongyosra. És ez pedig Beyoncé- Flawless, illetve Pretty Hurts száma. Mindkettő briliáns dal szerintem.

4. Kedvenc országod/ városod?:
Nem okozok meglepetést, ha azt válaszolom, hogy Nagy-Britannia, azonbelül is Anglia és London. :D :)

5. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?:
Egyszerűen csak boldog.

6. Milyen telefonod van?:
Egyszerű, kicsi, fehér és imádom. Nem a kinézete, vagy a profi dolgai miatt; hanem mert egyszerűen olyan régen van meg nekem, annyi mindent élt át velem, hogy olyan, mintha hozzám tartozna. Samsung, és nem Iphone, mint minden második tinédzsernek. Őszintén szólva nem is nagyon vágyok Iphone-ra.

7. Van házi állatod?:
Úristen, meg fogtok lepődni a válaszomra. Míg erdei táborban voltam az osztályommal, és egy másik osztállyal; addig képzeljétek el, apa és párja vett nekem egy CSIGÁT. Igen, egy csigát. Egy afrikai csigát, pontosabban egy achát csigát. Ez egy olyan fajta csiga, mely képes tenyér méretűre is megnőni felnőtt korára. 
 Gondolhatjátok mi volt az első reakcióm; nevettem, de igazán örültem, illetve  még mindig örülök Neki. Egyenlőre, míg nem költözünk át, addig apáék gondozzák; így még nem is láttam élőben.
Egyébként tudtátok, hogy a csigák képesek depresszióba esni?! Mert tudnak, ha rosszul gondozzák Őket.

8. Kedvenc évszak?:
Sokáig úgy voltam vele, hogy tavasz a kedvencem, aztán jött a nyár, és az lett; majd visszagondoltam a télre, mikor esik a hó, vastag, finom pulcsikat hordok/dunk, és forró csokit szürcsölünk. Így a tavasz, tél és nyár lett a kedvencem. Az őszt utálom.

9. Mit terveztél a nyárra?:
Sok-sok pihenést, és minden rossz emléket kitörölni az agyamból, hogy tiszta lappal indíthassak. Illetve, elkezdtem futni és egészségesebben enni.

10. Milyen lett a bizonyítványod?:
Igazán jó lett, azt hiszem 4, 7-8 lett az átlagom. Egy hármasom sem lett.


Kérdések:

1. Mit terveztél a nyárra?
2. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
3. Van házi állatod?
4. Utolsó könyv, melyet kiolvastál?
5. Kedvenc könyv?
6. Utolsó film, melyet megnéztél?
7. Kedvenc film?
8. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?
9. Kedvenc nyári ruhadarab?
10. Hova tervezel a családoddal, vagy esetleg barátaiddal nyaralni menni?


Küldöm:


Ui.: Elkezdtem már egy újabb one shot-ot; ne aggódjatok, nem sokára hozom is. Csupán pillanatnyi ihlethiány kapott el, de megígérem, orvosolom a problémát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése