2014. április 14., hétfő

Award #11

Hy!:))

Hát hellósztok. Nagyon sajnálom, hogy mostanában nem jelentkezek, de tényleg elég...érdekesek a mindennapjaim, ami persze nem ad okot arra, hogy a blogomat hanyagoljam, de valahogy most ihlet se száll belém. Elkezdtem egy one shot-ot, de valahogy nem bírom befejezni, és nem is nagyon tetszik. És a történeteket szintén most valahogy nem tudom folytatni. 
 DE(!) nekem személy szerint csütörtöktől tavaszi szünet van; így szerda délutántól már szabad vagyok, és addigra esküszöm, hogy összeszedem magamat, tényleg. Nem is értem mi ez nálam, sosem volt még ilyen. Sosem engedtem eddig, hogy a problémáim uralni tudják az íráskedvemet, meg egyáltalán az írásomat. Fura. De próbálok igyekezni.

És most-ahogy láthatjátok a címben- egy újabb díjjal érkeztem, amit a csodálatos Bo S.-nek köszönhetek, aki hűséges olvasóm és kommentelőm már nagyon-nagyon régóta, majdnem a blog kezdete óta. (Amikor még csak az Impossible love történet futott a blogon.) :)) Úgyhogy köszönöm, igazán hálás vagyok!xxx




Szabályok:
1. Tedd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 11 embernek!


11 dolog rólam:
1. Jelenleg az Éjjel-nappal Budapestet nézem.
2. Mindjárt itt a névnapom, 22-én.
3. Nem akarok holnap suliba menni, se szerdán, mert a szünet előtti, utolsó két napon nehéz órák lesznek.:( #heeelp
4. 11-én túl estünk a fellépésünkön, és tényleg beégtünk, ahogy előre sejtettem. 
5. Ezen a napon, minden két évente, az összes felsős osztály fel szokott lépni valamilyen műsorral, lehet angol, magyar és mostanra már francia és orosz nyelvű is, hiszen ezeket a nyelveket tanítják a sulinkban.
5. A lényeg, hogy mi- a 8.a- egy barátságról szóló, angol dalt adtunk elő, közben mutogattunk, énekeltünk, és ez volt a produkció.
6. Vicces, hogy mennyire nem volt igaz ez a dal a mi osztályunkra.
7. Azt hiszem említettem már, de a Lean on me c. dalt adtuk elő.
8. Szörnyű volt, alig hallattszódott, hogy énekeltünk, szinte nem is hallották, csak a hangszóróból az énekest, aki eredetileg énekli.
9. A matek tanárunk szerint élettelen volt.
10. Hát, szerintem ezen nem kéne csodálkoznia, hiszen a mi osztályunk egy elcseszett osztály, ezt a dalt nem is tudtuk volna máshogy előadni.
11. Máááár vááárom a ballagáááást!

Válaszaim:

1. Honnan jönnek az ihleteid a bloghoz?
Mostanában dalok szövegeire jönnek, de úgy egyébként az életemből merítek ötleteket, meg néha-néha csak úgy bevillan egy-egy történet. Egyébként nagyon sok történetem van-legtöbb csak a fejembe-, és próbálom ezeket leírni úgy, hogy ne csak a fejembe nézzen ki jól.

2. Kedvenc zeneszámod?
Uh, a napokban nagyon sok számot töltöttem le a telefonomra, mert hirtelen annyi jó zenére akadtam rá. Haaa választanom kéne, akkor jelenleg Lorde- Tennis Court c. száma a kedvencem, de sok van. Mindig sok van.

3. Hogy képzeled el magad 5 év múlva?
Öt év múlvaaa...Hmm..Mondjuk egy külön lakásba, vagy házba, esetleg egy rendes munkával, álmaim és vágyaim küszöbén, és talán, de csak TALÁN egy fiúval, akit szeretek...Bár az inkább nem.

4. Szereted az iskoládat, ahová jársz?
Az diákokat és pár tanárt nem, a szigorú tanítást sem, de azt mondják az én általános sulim elég jó. Úgyhogy nem tudom. Talán. De a középiskolát már nagyon várooom.

5. Melyik az a dal, amely könnyet szokott csalni a szemedbe, amikor meghallgatod?
Hmm... The Band Perry- If I Die Young c. száma, a Mayday Parade- Terrible Things c. száma, és még sok. Velem született adottság, vagy átok, hogy mindent át tudok érezni, ebből kifolyólag elég érzelmes és érzékeny vagyok, így sok sírós és szomorú számra is szoktam sírni, természetesen.

6. Hány blogod van?
Négy, ebből kettő szünetel, a harmadikon a saját szerkesztésű képeim vannak, és van ez.

7. Kik a legfontosabb személyek az életedben?
Az anyukám, az apukám és az apukám párja. (A szüleim elváltak, de ezt már említettem.)

8. Kedvenc gyerekkori mesefilm?
Toy Story.:)

9. Van kedvenc gyerekkori játékod?
Hát, anyukám elmondása szerint oda,meg vissza voltam a labdákért...Aztán,  Szuzi nevű plüssállatomat-említettem már Őt is- a mai napig imádom, és amire még emlékszek az az Icike Picike Barátok, amikkel már az iskolában játszottam a barátaimmal. Igazából nem volt nagyon kedvenc játékom, amit kaptam játékokat, eljátszottam velük pár hétig és ennyi.

10. Szereted a One Direction-t?
Ez kérdés?!:D

11. Tudsz korcsolyázni?
No.:(

Kérdéseim:
1. Melyik az a dal, amely bármikor könnyet tud csalni a szemedbe?
2. Általában mit szoktál csinálni a szabadidődben?
3. Van kedvenc ruhadarabod? Ha igen, akkor mi?
4. Mitől félsz a legjobban?
5. Mikor van a névnapod?
6. Csoki vagy chips?
7. Gyümölcs vagy zöldség?
8. Kedvenc gyerekkori mesefilm?
9. Mennyi zeneszám van a telefonodban körülbelül?
10. Kávé vagy kakaó?
11. Ha vannak 1d-s cuccaid, mik azok?

Küldöm:


11 helyett 6 embernek küldöm el, remélem nem baj. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése