2014. március 7., péntek

Award #6 (Special Award)

Hy everybody!!:))

Ma egy elég különleges díjat kaptam Bo S.-től, köszönöm hogy megtiszteltél vele, tényleg nagyon hálás vagyok Neked.:)) xx

A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.



Szabályok: 

1. Iratkozz fel a küldő blogjára! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
2. Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
3. Ne küldd vissza neki a díjat!
4. Válaszolj 5 kérdésre! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
5. Írj magadról 5 dolgot, és tegyél fel 5 kérdést! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik!)
6. Majd küldd tovább minimum 5 embernek. Ha nem ismersz annyi blogot, látogass meg egy-két FB csoportot.
7. Minden szabályt kötelességed betartani, mivel ezzel jobbá teszed a többi író életét is. Ezzel a díjjal támogatod őt, hogy ne adja fel amit csinál.
8. Mielőtt kiteszed a díj képét, mindenképp tüntesd fel a következő szöveget; A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
9. Köszönjük, hogy hozzájárulsz a továbbadáshoz!
10. Ha egyszer visszakapod a díjat, már ne küldd vissza, mert akkor az egy örök körforgás lenne.
11. Kötelességed az egész szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül!


5 dolog rólam:

1. Valamiért mostanában annyira megimádtam a mákos gubát, hogy ha lehet, bezabálok belőle.:D Persze, amennyit csak bírok.
2. Nincs kedvem jövőhéten újra visszamenni a suliba, olyan jó volt itthon gubbasztani..Igaz betegen gubbasztottam itthon, de ez is jobb a suliba járásnál, ezt is inkább kibírom, mint hogy vissza kelljen mennem.
3. Lorde-nak a Team c. számát valamiért most nagyon megszerettem, pedig már hamarabb is hallottam, akkor nem is nagyon tetszett.
4. Jövőhét pénteken kétszer is fellépünk az osztályommal, ugyanott, március 15.-e alkalmából...Mivel a nyolcadikosok közül minket választottak erre a feladatra. Jól le fogunk égni, az biztos. Szurkoljatok!
5. Ebben az évben plusz még kétszer vagy háromszor fogunk fellépni...Király, mi?!


Válaszaim:

1. Mit szeretsz leginkább az írásban?
Hogy újabb, másabb és ismeretlenebb helyekre is eljuthatok...Olykor az embernek jól esik elmenekülni a valóság elől; az írás meg pont alkalmas erre, ahogyan az olvasás és a zenehallgatás is.

2. Kreatív vagy?
Nos, az ismerőseim annak mondanak; de szerintem kell még azért fejlődnöm... (Köztudottan imádok rajzolni és ugyebár írni; dal-, és versírással is már próbálkoztam.)

3. Melyik rádiót szoktad a legtöbbször hallgatni?
Class FM-et és a Music FM-et.

4. Kedvenc zeneszám?
Jaj...Utálom ezt a kérdést, mert nagyon sok kedvenc számom van. Nem tudok választani! Talán csak azt tudom mondani, amit ma megszerettem, felfedeztem és agyon hallgattam...Ami jelenleg a Lorde-Team c. száma...És ezt már említettem is.:D :)

5. Meg vagy elégedve a fejezeteiddel?
Ki az, aki meg van? Szerintem minden író talál a saját írásában hibát; hiába egy kassza siker, vagy hiába imádják azt sokan...Én is így vagyok vele, csak az enyémek nem kassza sikerek és nem is hiszem, hogy sokan imádnák. Végül is még csak kezdő vagyok.


Kérdéseim:

1. Miért szeretsz írni?
2. Kiskorodban is már mondták neked, hogy jól írsz?
3. Amikor még csak kezdő voltál a blogvilágban; mennyire volt nehéz kitartani magad és blogod, esetleg blogjaid mellett?
4. Kedvenc blogíró?
5. Kedvenc író?


5 ember, akinek küldöm:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése