2014. március 6., csütörtök

Award #5

Hy!:))

Ma megkaptam életem 5. blogdíját, amiért nagyon hálás vagyok, köszönöm Bo S.-nek. Köszönöm, hogy gondoltál rám.:)




Szabályok:
1. Írj 11 dolgot magadról.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.


11 dolog magamról:

1. Tényleg próbálok optimistán hozzáállni ennek a blognak a sorsáról; de eléggé furcsán érzem magamat.
2. Mint mikor csak az 'Impossible love'-ot kezdtem el; akkor sem sok kommentelő volt, sőt.
3. Tudom, hogy minden kezdet nehéz, de attól még jól esne, ha tudnám; nem fölöslegesen írok.
4. Mindegy, írogatok történeteket és ha már egy tucat lesz fent; és így sem lesz sok az érdeklődő, akkor meg fogom gondolni, hogy érdemes-e ez az egész.
5. Ilyen rosszul írok, vagy mi?
6. Hah, látjátok ezért jönne jól pár komi, amely egyben kritika is..Mert így tudnám fejleszteni azt, ami rossz.
7. De mindegy, majd meglátjuk mi lesz.
8. Uh, most hisztisnek tűnhettem.
9. Pedig nem vagyok az.:D
10. Elkezdtem már kettő regényt, de semelyiket sem fejeztem még be.
11. Mondjuk az sok idő, szóval talán nem is nagy baj.


Válaszaim:
1. Mi inspirál az írásra?
A saját életem és a reményeim, vágyaim.

2. Miért kezdtél el blogolni?
Mert imádok írni és az írói tudásomat is fejleszteni szeretném...Meg talán még azért is, mert meg szeretném mutatni magamat.

3. Szereted a Little Mix-et?
Igen.:)

4. Melyik a kedvenc rágód?
Orbit(?).

5. Szeretsz moziba járni?
Igen.:D :)

6. Hány blogot vezetsz?
4-et, de ezek közül kettő darab szünetel.

7. Szereted a kinder tejszeletet?
Régebben szerettem, de most nem bírnám megenni.:)

8. Mikor van a szülinapod?
Október 28-án. 

9. Szereted a havat?
Ez részletkérdés.:D Ha nem túl nagy kint a hó és olyan a hangulatom is; akkor igen.

10. Kedvenc csoki?
Milka és még a Pöttyös...Meg még a Twix is egy kicsit.

11. Szereted a forrócsokit?
Imádom.:33



Kérdéseim:
1. A Te blogodnak a kezdete mennyire volt nehéz?
2. Mikor van a szülinapod?
3. Kedvenc süti?
4. Kedvenc filmtípus?
5. Mi inspirál az íráshoz?
6. Mennyire vagy félénk, szégyenlős, csendes?
7. Miért kezdtél el blogolni?
8. Kedvenc film?
9. Szerinted egy lányt mi tesz széppé?
10. Kedvenc dal jelenleg? Linkkel!
11. Szereted a horror filmeket?


11 ember akinek tovább küldöm:

[Sajnálom, csak 5 embernek küldöm el.:( ]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése