2014. március 4., kedd

Award #4

Hy everybody!:))

A blog megkapta 4. díját. Hihetetlen, nemigaz?!
 Nagyon szépen köszönöm Boo Horan-nek a díjat, aranyos vagy hogy gondoltál rám.:) xxx






Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 5 embernek!


11 dolog magamról:

1. Jelenleg megint beteg vagyok, ezért is értem rá arra, hogy a blogot átalakítsam.
2. Már nagyon sokat hiányoztam ebben az évben.
3. Mondjuk ez nem az én hibám, mármint nem én tehetek arról, hogy folyton lebetegszem.
4. De őszintén szólva nem is nagyon zavar, mert mint már említettem; utálom az osztálytársaimat.
5. Ha Velük kéne eltöltenetek egy napot, megértenétek.
6. Az "állítólagos barátnőimről" nem is beszélve....
7. Nos, mivel beteg vagyok, ezért van időm. És ha van időm, az mit jelent? Újabb történeteket! Alig várom, hogy végre kibontakozhassak. Imádok írni.
8. Remélem tetszeni fognak a történeteim.
9. Mostanában többet foglalkozok az 5SOS-rel (5 Seconds of Summer), nem értem miért...Hiszen eddig sem utáltam Őket, sőt!
10. A She looks so perfect-et pedig hihetetlenül imádom, a videóklip is hihetetlen jó lett!:DD *.*
11. Uh és Luke Hemmings milyen helyes!*.* Azt hiszem ő lett a kedvencem az 5SOS-ből...Sokáig nem tudtam dönteni Ash és Luke között.:P


Válaszolj 11 kérdésre:

1. Van Twittered?
Igen, van, és ha jobboldalra néztek, ott is van a twitter profilom linkje.:)

2. Kiről mintázod a karaktereid személyiségét?
Mivel eddig csak az 'Impossible love' történetem van meg, és arról már leírtam az egyik díjhoz ezt, ezért nem írom le még egyszer.:) 

3. Mit csinálsz most?
Netezek(?).

4. Honnan jött az ihlet?
Míg csak az 'Impossible love' történetem volt meg, az akkor kapott, egyik díjnál is kérdezték ezt, így ezt sem írom le még egyszer, ha nem baj.:)

5. One Direction vagy Big Time Rush?
One Direction.

6. Nézted az Éjjel-Nappal Budapestet?
Igen, ami azt illeti, ezt az egy ilyen bugyuta sorozatot szeretem, ami magyar. 

7. Melyik tantárgyból vagy a legrosszabb?
Huh, nem tudom...Talán a matekból, vagy kémiából, vagy tesiből. Inkább matekból.

8. Hanyadikos vagy?
Szerencsére már 8 (ugyeee) és mindjárt ballagok VÉGRE az általánosból és VÉGRE elhagyom azokat az idiótákat, kiket az osztálytársaimnak kell nevezzek.

9. Szereted a macskákat?
Igeeeen.*.* :33

10. Van Lb-d?
Volt.

11. Szereted az osztályodat?
Haha, ezt már többször is említettem, de azért még egyszer leírom..:'DD UTÁLOM őket!:]]


Kérdéseim:
1. Mióta blogolsz?
2. Volt már olyan, hogy úgy érezted; feladod?
3. Hogyan léptél túl végül azokon a rossz dolgokon?
4. Kedvenc színész/színésznő?
5. Láttad már a Lenyűgöző teremtmények c. filmet?
6. Ha igen, akkor olvastad is már könyvbe, vagy csak film formájában nézted meg?
7. Ha szoktál járni könyvtárba, akkor milyen gyakran?
8. Van/vannak ismerőseid, akik olvasták már a blogodat?
9. Kedvenc hajtípus?
10. Mit gondolsz azokról az emberekről, akik tönkretesznek másokat, csakis a maguk érdekében?
11. Mit csinálsz akkor, mikor rájössz arra, hogy hazudtak neked valamiben? (És most nem a kegyes hazugságokra gondolok.)



5 ember akiknek tovább küldöm:
Zsoo- In your imagination (Haha, bocsi, de imádom ezt a blogot.:P)

Sajnálom, most csak egy embernek küldöm el.:(( xx



2 megjegyzés:

  1. Úristen, nagyon jól esik, hogy ennyire szereted a blogom, hihetetlen. Annyira hálás vagyok, köszönöm :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megérdemled!:)) Nagyon jól írsz, szerintem ezen nincs semmi csodálkozni való!:D De komolyan, tényleg nagyon jó a blogod, tényleg nagyon imádom.:) Nagyon szívesen adtam neked ezt a díjat, ez tényleg semmiség.:) xx

      Törlés