2014. március 21., péntek

Award #10

Hy!:))
 Sajnálom, hogy még csak most rakom ki a díjat; nem nagyon volt időm rá. 
 Szóval...Nagyon, de nagyon szépen köszönöm ezt a díjat Bo S.-nek, hihetetlenül jól esik hogy mindig gondolsz rám.:) Ez a díj elég különlegesen is néz ki, igazán tetszik.:D 







Szabályok: 
1. Rakd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 5 embernek!


11 dolog magamról:

1. Fárasztó egy hét volt ez; de inkább az az idegesítően fárasztó hét, nem pedig a mindjárt-összeesek-a-tanulástól fárasztó hét.
2. Mert az egyik 7. osztály nemrég, március valamelyik hétvégéjén elment erdei táborba; Erdélybe. És ott elkaptak valami kolera betegséget, így mindenki lebetegedett, az egész osztály hiányzott.
3. A lényeg, hogy behozták az iskolába ezt a betegséget; és ez miatt több tanár is lebetegedett, meg pár diák is még. (Szerencsére én nem.)
4. Nos, és hát pontosan ezért volt ilyen fárasztó ez a hét; mivel a tanárok nagyja hiányzott, így más, még nem lebetegedett tanárok helyettesítették őket, volt, hogy egy-egy órán semmit se csináltunk.
5. Igazán érdekfeszítő egy hét volt, komolyan.
6. Közeledik a ballagás napja- ááá, de várom- és már szervezzük.
7. De még sajnos előtte túl kell esnie az osztályunknak az anyanyelvi napon; amikor is az iskola összes felsős osztálya előad valamit.
8. Mi a Lean On Me c. számot adjuk elő, közben táncolunk; vagyis inkább mutogatásnak nevezném.
9. Hiszen, ugyebár nem mindenki tud annyira angolul, hogy a dal lényegét megértse.
10. Nekem személy szerint tetszik, csak hát erre az osztályra pont nem igaz az, hogy egymásra támaszkodhatunk- ahogy a dalban hallható.
11. Na mindegy, a lényeg hogy végre mindjárt nyár és életem egyik hosszú-hosszú fejezetét lezárhatom.


Válaszaim:

1. Szereted a sajtot?
Nem, a sajtot valamiért egész kicsi korom óta utálom; fogalmam sincs miért, egyszerűen rühellem. Legfőképpen magában nem szeretem, mert pl. a sajtos pogácsába megeszem, az ízlik.

2. Szereted az osztályodat?
Nem.

3. Honnan jött az ihlet a blogodhoz?
Ezt annyiszor, de annyiszor leírtam a többi díjhoz, így ha nem baj; nem írom le megint.

4. Kiről másolod a szereplőid személyiségét?
Ezt is már leírtam, de még hozzáírok valamit.:D Nos, eddig ugye azt írtam le, hogy magamról és az ismerőseimről csipegetek le pár tulajdonságot és rakom rá a szereplők tulajdonságai közé; mégis most már próbálok újabb és újabb, lehetőleg talán még szokatlan tulajdonságot is kitalálni; körülöttem lévő ismerősök tulajdonságát összekeverni, ilyesmi.:) A lényeg hogy próbálok fejlődni írásilag; és lehetőleg a képzeletemben kitalált jó történeteket úgy leírni, hogy az írásban is jó legyen...A szereplők "kifigurázása" talán a legnehezebb feladat.

5. Kedvenc színed?
Szeretem az élénk színeket; a narancsot, sárgát, pirosat, mégis valamiért még vonz a kék-lehetőleg ez a szép, tengerkék, óceánkék.

6. Szerinted melyik a fontosabb; a pénz; a család vagy a boldogság?
Attól függ hogyan nézzük. Mert a boldogság kulcsa az álmaid, vágyaid megvalósítása, ami ugye személyhez kötött dolog. Valakinek az az álma, hogy milliomos legyen, azaz neki a pénz a boldogság. Valakinek az a fontos, hogy szép és nyugodt élete legyen, egy szerető család mellett; azaz neki a család a boldogság. És még végtelen dolog van, ami az embereket boldoggá teszi; nem is firtatom tovább. A lényeg, hogy ha úgy vesszük, egyes embereknél a pénz, a család egyenlő a boldogsággal; így nem nagyon tudom eldönteni melyik a fontosabb...Vagyis de, hogy is ne tudnám. A boldogság, ez a fontos; hiszen boldogság nélkül nincs jó élet. A pénz és család pedig ugye valakinek egyenlő a boldogsággal, így nem lehet külön venni a boldogságtól; persze kivéve ha az már rosszabbra fordul, ami már nem a boldogsághoz tartozik...Akkor már nem fontosak (bár a család mindenkinek fontos tényező, még ha nem a legkiegyensúlyozottabb is az). Huh, ez egy elég jó kérdés volt; több oldalakon keresztül tudnám ezt írni; hogy mit gondolok, mi a véleményem erről.

7. Szerelmes vagy?
Csak egy plátói szerelmem van, egy világsztárral, már elég régóta.

8. Kedvenc sorozat?
Magyar: Éjjel- nappal Budapest
Külföldi: Glee és Teen Wolf.

9. Szereted a kinder tejszeletet?
Ühüm.

10. Milyen telefonod van?
Nem egy nagy cucc, mégis imádom, mert sok kép, videó és zene van rajta, igazán egyedivé tettem-mármint úgymond belülről- a telefonomat. Öhm, azt hiszem az a neve, hogy Samsung Galaxy mini és fehér.:)

11. Göndör vagy egyenes haj?
Mármint ezt hogy érted?:D Hogy nekem fiúknál melyik haj jön be? Mert ha igen, akkor erre az a válaszom, hogy a göndör, de nem az a durván göndör(olyan mint Harrynek:D :33).
Ha meg úgy érted, hogy melyik hajat szeretem úgy általánosan, a lányoknál; az semelyik, inkább a hullámosat szeretem. Régebben nekem olyan hajam volt, hogy felül egyenes, hullámos volt, alul pedig tiszta göndör. Most is néha ilyen, de már a göndör fürtjeim kezdnek eltűnni, sajnos.:/

Kérdéseim:
A nekem feltett kérdések tetszenek, így ugyanazokat tenném fel, ha nem baj.:)

5 ember akinek elküldöm:



Ui.: Ne aggódjatok, nem sokára jönnek az Impossible love-ba és a For the oblivion-ba az új részek, one shot is mindjárt lesz; nem tűntem el. Az Impossible love-ba pedig dupla rész is lesz, hiszen már két hete nincs rész belőle. Illetve már elkezdtem egy olyan regényt írni, amivel úgy ahogy meg vagyok elégedve; remélhetőleg sikerül megírni.:) Szóóóóval nemsokára aktív leszek a blogon, úgy hogy készüljetek!:DD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése