2014. február 28., péntek

Award #3

Hy everybody!:))

Hát, mit ne mondjak, eléggé meglepődtem... Ma megkaptam életem harmadik blogdíját, ráadásul egy olyan blogírótól, akit nagyon csodálok és akinek a blogját hihetetlenül imádom... És Őt Zsoo-nak hívják.:)) Köszönöm, iszonyat hálás vagyok.<3  xx

 Huhh, azt hiszem nem kicsit lehet nektek idegesítő, hogy mostanában nincs új rész és folyton "csak" a díjakkal jövök..:D Sajnálom, ezen a hétvégén megpróbálom hozni a kövi részt!:)






Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!


11 dolog rólam:
1. Nagyon meglepődtem, mikor megláttam, hogy életem harmadik blogdíját Zsoo-tól kaptam...Tényleg köszönöm.:)<3
2. Lehet, hogy egy kicsit túl lelkesnek tűnök, de nekem nagyon sokat jelent az eddigi három díjam és a napom, sőt talán a hetem fénypontja ez/ezek a díj/díjak volt/ak.
3. Tényleg nagyon fárasztó, unalmas és siralmas volt a hetem, nagyon fáradt is vagyok, mégsem alszom.( éjfél is már elmúlt)
4. Jelenleg egy igazi barátom/barátnőm sincs.
5. Igen, nos, elég érdekes emberek vesznek körül, nem is akarom ezt tovább firtatni.
6. Mondjuk most elég hülyeséget írtam, hiszen én írtam magamtól ezt. #Naomilogic #haha
7. Most megint megfáztam...Hogy én ebbe az évbe miért vagyok ilyen beteges?!
8. Nagyon remélem, hogy felvesznek majd abba a középsuliba, ahova szeretnék menni. Nagyon, nagyon remélem.
9. Nincs túl sok önbizalmam, sőt.
10. Imádom a földrajz és a biológia tanáromat (mindkét tantárgyat egy tanár tanítja), nagyon jófej, vicces, kedves, és még jól is tanít...Minden óráján mond nekünk egy-egy a tananyaghoz közel álló sztoriját, ami még élvezetesebbé teszi az órákat. De az utolsó földrajz órán beszéltünk a szóbeli felvételikről és olyat mesélt, hogy nekem a nevetéstől folyt a könnyem! Hihetetlen pali, komolyan! Egyébként olyan 38, talán több éves lehet.
11. Hipster stílusú vagyok, de a még letisztultabb változata. Annyira azért nem vagyok merész, hiszen ahhoz önbizalom is kell, nemde?!


Válaszaim:
1. Miért éppen ezt a témát választottad az íráshoz?
Őszintén szólva, nem tudom, egy nyári napon csak jött egy ilyen ihlet "szerűség" és bumm, ez lett belőle.

2. Aktuális kedvenc számod? Linkkel!
Huhh...Nagyon sok kedvenc számom van, de megpróbálok egyet kiemelni ezek közül..Imagine Dragons- Demons <----- Talán ez lenne, de még van jócskán "pár". (Videóklippel linkeltem, remélem úgy is jó.)

3. Van komolyabb terved az írással?
Igen, tervezem hogy jó pár év múlva írni fogok egy, talán több könyvet is, amolyan hobbiként...Remélem tényleg sikerülni fog és lesz valamennyi sikere is...De addig is még fejlesztem az írásmódomat.

4. Szeretnél majd külföldön élni, dolgozni? Hol?
Igen, nagyon szeretnék majd felnőtt koromba kiköltözni Nagy-Britanniába, azonbelül is bárhova, de London közelébe lenne a legjobb. 

5. Mi a terved a jövőben?
Huh, angolból kellett egy ilyen fogalmazást írni, 'My future' címmel, úgyhogy azt írom le, magyarul és tömörebben, rövidebben.:D :) Szóval... Az igazság az, hogy konkrét terveim nincsenek, csak halványak. Én csupán a boldogság, a gondtalan élet felé hajtok. Az biztos, hogy közgazdaságot szeretnék majd tanulni középiskolában (ilyen szakközépbe is jelentkeztem), mert azzal jól el lehet helyezkedni, azzal gyakorlatilag bármilyen "ágon" is érvényesülhetek. Miután leérettségiztem (úristen, az milyen messzinek tűnik), azután tervezem azt, hogy a világ összes országába elutazom, de persze ez előtt a "kirándulás" előtt, valamilyen jól fizető állást szerzek, hogy egyáltalán legyen pénzem erre az útra. Minél több nyelven szeretnék megtanulni, minél több hangszeren, szeretném fejleszteni az ének-, a rajz-, az írástudásomat. Miután vége lenne ennek a világ körüli útnak, ezután letelepednék Nagy-Britannia valamelyik részén, ott keresnék egy biztos, jól fizető állást. Férjként egy intelligens, kedves, kicsit romantikus, stb. embert szeretnék, akinek hasonló elvei vannak, mint nekem, akinek a társaságában érzem azt, hogy biztonságba vagyok, jó helyen, meg hogy egyáltalán érzem azt a bizonyos szerelmes érzéseket. Lehetőleg egy fiú és egy lány gyereket szeretnék, akiknek majd meg fogom azokat adni, amik nekem sajnos nincsenek meg és ha lehet csakis a családommal tölteném el a szabad időimet. Nos, talán ennyi lenne.


6. Kedvenc sport?
Talán aaaa...futás.


7. Miben szeretnél nagyon sikeres lenni?
Huh, milyen jó kérdések ezek...Nos, fú... Talán az... írásban, rajzolásban, festészetben, éneklésben, meg egyáltalán a későbbi munkámban?! Nem tudom, hogy főként miben, azt hiszem úgy az egész életemre szeretném azt mondani, hogy sikeres volt, hogy én megtettem mindent és minimum egy kicsi nyomot hagytam ebben a világban.


8. Félsz valamitől igazán?
A pókoktól, meg úgy az összes rovartól..És hogy egy nap tényleg totál egyedül leszek, hogy egy nap talán már a családom sem fog mellettem állni...Azaz attól is, hogy egy nap már tényleg egy ici-pici szeretet sem fogok kapni senkitől.


9. Sztereotípiás vagy?
Nem, egyáltalán nem. Úgy gondolom, hogy minden embernek joga van az élethez, ahhoz hogy boldog legyen, nézzen ki bárhogyan, vonzódjon bármelyik nemhez, legyen bármilyen származású, vagy legyen bármilyen a vallása...Úgy gondolom, hogy akik sztereotípiásak, akik sokat ítélkeznek, azok még annyit sem érnek, mint akiket elítélnek. Mert végülis gondoljatok bele... Egy olyan ember, aki mondjuk homoszexuális, és ő erős volt és harcolt, kitartott míg az élet meg nem adta neki, a neki járó nyugalmat, boldogságot, az mennyi nehézségen, akadályon küzdötte át magát, és mennyi mindenen kellett keresztül mennie? Sokkal erősebbek azok az emberek, kik nem adják fel, annak ellenére sem, hogy sokan elítélik őket. Azokat az embereket inkább tisztelni kéne, mintsem elítélni, kigúnyolni. De ez csak az én véleményem.


10. A bloggal van valami terved?
Mármint ezzel, az Impossible love bloggal? Nem nagyon. Csupán ezzel is szeretném fejleszteni az "írói tudásomat". 

11. Esetleg szeretnél magadon megváltoztatni valamit?
Mivel nem nagyon vagyok megelégedve magammal, így igen, szeretnék, sok mindent...Főleg külsőleg. De sajnos nem mindenen lehet.



Kérdéseim:
1. Melyik dalt hallgattad meg utoljára?
2. Van komolyabb elképzelésed az írással kapcsolatban?
3. Van tumblr-öd?
4. Kedvenc gyümölcs?
5. Honnan jött az ihlet, a blogod témájához?
6. Melyik városban élsz?
7. Voltál már 1D koncerten?
8. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
9. Kedvenc városodnak a kedvenc nevezetessége?
10. Ha van twittered, akkor valamelyik 1D-s srác követ téged?
11. Ha tudnál magadon változtatni egy dolgot, mi lenne az?


Küldöm:
(Sajnálom, de most csak egy blognak küldök, már nagyon fáradt vagyok. :( )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése