2014. február 16., vasárnap

Award #1

Hy everybody!:))

Nem, most nem új résszel érkeztem, haneeem...ÉLETEM ELSŐ BLOG DÍJJÁVAL! #asdsdghf
 Úristen, el sem tudjátok képzelni, hogy mennyire örültem ennek a díjnak, nagyon szépen köszönöm Bo S.-nek!:')) 

Huhh..hát ez még nagyon új nekem, szóval ha valami hülyeséget írok, vagy ilyesmi, akkor ezer bocsi, de még kezdő vagyok!:D




Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 5 embernek!


11 dolog rólam:

- Budapesten, azonbelül is Pesten élek.
- 8.-os vagyok.
- 14 éves vagyok.:D
- Kedvenc gyümölcsöm a banááán.. #hahaha :D
- Imádok angolul beszélni, legszívesebben angolul csinálnék mindent, de a családomban egyedül én tudok angolul, esetleg apa tud néhány szót, illetve mondatot.:)
- Kedvenc állatom a cica.:33
- Rettenetesen félek a pókoktól, és a rovaroktól, de a pókok tudnak a legjobban kiakasztani.
- Imádok rajzolni, írni, olvasni, zenét hallgatni, tumblr-özni.:)
- Szeretem az irodalmat, csal az irodalom tanárunk..khmm..fura.
- Nagyon, de nagyon bizonytalan voltam nagyon sokáig azzal kapcsolatba, hogy hova menjek tovább tanulni, de végül sikerült dönteni.
- Sokszor vagyok beteg, épp ezen a héten is hiányoztam..:SS

Kérdések:

1. Álomváros?
London.:) *.*

2. Miért kezdtél el blogolni?
Huhh..Ez elég komplikált..Úgy voltam vele még a legeslegelején, hogy csak kipróbálom magamat, hogy mennyire megy ez nekem, meg hogy egyáltalán megy-e. Szerettem volna kicsit megmutatni magamat, nem is tudom. Szeretném fejleszteni az írói tudásomat, talán ezért is írok blogokat. Huh, nagyjából ennyi ok lenne.

3. Van Facebook-od?
Van.:D

4. Hobbid?
Hmm..Az írást, rajzolást, olvasást, zene hallgatást talán mondanám annak.:D

5. Tudsz valamilyen hangszeren játszani?
Gitáron tervezek, hogy elkezdek tanulni. Igazából többször is próbálkoztam már, egy kicsikét tudok is gitározni, de még azért kell tanulnom. Mellesleg a céljaim közé tartozik az is, hogy minél több hangszeren tudjak játszani.

6. Kedvenc tantárgy?
Angol.

7. Szereted a 1D-t? Ki a kedvenced?
Hát igen, eléggé szeretem Őket, szerintem ez abból is látszik, hogy One Direction-ös blogokat írok, köztük ezt is.:D Öhm, szóval, igen, imádom Őket, teljes szívemből.:) <3 Ők a példaképeim, azok akik ha nem is személyesen, de itt vannak nekem, azt hiszem nélkülük nem lennék az, aki most vagyok. Hmm..Én nem szeretem azt a kifejezést, hogy 'kedvenc', de rendben...Öhm, mindegyik tagot nagyon, de nagyon imádom, de Harry Styles-t mondanám a "kedvencemnek", de mondom, nem szeretem rá ezt a kifejezést.

8. Kedvenc fagyi íz?
A legkedvencebb fagyi ízem a citrom. #yummy

9. Kedvenc gyerekkori mese?
Hmm..Talán a Toy Story.:) De sok mesét szeretek, a mesékhez nem lehet túl idősnek lenni, nem lehet őket kinőni.:) <3

10. 1D vagy Little Mix?
Mindkettő.:D

Kérdéseim:

1. Volt/van valamilyen álmod, vágyad?
2. Kedvenc könyv?
3. Voltál már valaha az álom városodban?
4. Milyen nyelveken szeretnél megtanulni?
5. És ezek közül mennyit tudsz jelenleg?
6. Kedvenc tantárgy?
7. Kutya vagy macska?
8. Kedvenc szín?
9. Ha szereted a 1D-t, miért?
10. Milyen bandákat szeretsz?
11. Kedvenc sorozat?


Akinek küldöm:

Zsoo*- In your imagination
poppi- Vonzódás
~Fruzsii- A Rosszat Akarom
K Nesi- Kínos csend
Stella Dreamer- What About Love

4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szívesen :)
    Új rész mikorra várható megkérdezhetném? :) :DD
    És soksok szeretettel küldöm a 2. díjat! <33

    http://elounorfanfiction.blogspot.hu/2014/02/award-1.html

    Pusszancs :*
    Bo S. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen...Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm!:')) <3 Tényleg nagyon, de nagyon!:') Nagyon kedves és aranyos tőled, hogy gondolsz rám és tényleg nem tudom elégszer megköszönni azt, hogy ennyi biztatást adsz.:) Köszönöm, TÉNYLEG!<3 Mindenképpen ki fogom rakni..Valószínűleg holnap.:)

      És az új rész...Nos, hogy őszinte legyek, fogalmam sincs..De megpróbálom minél hamarabb. Megpróbálom hétvégére hozni, de nem ígérem, hogy hétvégére biztosan hozom.

      Pusy: Naomi_Styles xx

      Törlés