2015. január 13., kedd

Award #22

 Oké, ez hihetetlen. Elkényeztettek ennyi díjjal; és sajnálom, hogy mostanában csak is ezekkel jövök, semmi friss sztorival.
 NAGYON, NAGYON szépen köszönöm a díjat Suzuki Arile-nek; és attól függetlenül, hogy nem ér visszaküldeni, nekem nagyon is jól esik a szabályszegésed! ;)


Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:
1. Jelenleg itthon vagyok, és ez egész héten így lesz, tekintve, hogy szerencsétlen módon lebetegedtem.
2. Őszintén szólva, örülök a dolognak, mert így nem kell suliba mennem, plusz több időm marad, általam közkedvelt tényezőkre.
3. Igen, köztük az írásra is.
4. Igen, erre a blogra is.
5. És igen, minden erőmmel azon vagyok, hogy végre visszatérjek hozzátok, és esetleg - aki persze csak szereti a blogomat - elkényeztesselek benneteket több sztorival.
6. Meglátjuk, mi lesz ebből.
7. Mikor az előző díjamat visszaolvastam, megmondom őszintén; szégyenkeztem.
8. Egy tanács: soha ne írj, ha éjfél már elmúlt.
9. Legalább is ne tedd közzé, még azon az éjszakán, csak ha másnap reggel átolvastad.
10. Szeretem a banánt.
      Közérdekű tényt olvastak.

10 válaszom:
1. Mennyire veszed természetesnek a rossz és jó dolgok alakulását az életedben? Szerinted egyensúlyban van a kettő, és ugyanannyit kapsz mindenből, esetleg elbillen az egyensúly valamerre? Mit gondolsz, miért van úgy, ahogy van?:
Muszáj először megemlítenem, hogy mennyire hosszú és szép kérdésforgatag ez.
 És a kérdés(ekre) válaszolva... Well, mint már említettem, jelenleg a rossz korszakomat élem, és minden erőmmel azon vagyok, hogy ha nem is mindig jó dolgok történnek velem; viszont rossz annál kevesebb legyen, mint régebben. Remélem, érthetően fogalmaztam.
Hogy mit gondolok, miért van úgy, ahogy van? Talán, így készít fel engem az élet a későbbi évekre, és a felnőttkoromra. Igen, bizonyára ez az ok.

2. Mi az a dolog, amit mindenképpen el szeretnél érni az életedben? (Ha nem számítjuk a legtöbb ember családalapítási vágyát és persze hogy "jó munka" vagy "sok pénz" legyen):
Nos, ha nem baj, inkább azokról most még nem nyilatkoznék. 

3. A tea vagy inkább más italok felé hajlasz gyakrabban?:
A tea a legjobb. A tea az élet.
Élet tea nélkül nem létezik.

4. Hogyan ítéled meg magadat, mennyire jól beszéled az idegen nyelveket?:
Úgy vettem észre, hogy eléggé van érzékem a nyelvekhez. Tekintve, hogy egész eddigi életemben színötös voltam angolból, és most, ahogy elkezdtem a németet, abból is ugyanígy teljesítek; erre tudok következtetni. Viszont, mikor alkalmazni kell, vagy van rá lehetőség az alkalmazásukra, eléggé elbizonytalanodom. 

5. Vannak furcsa fóbiáid?:
Sokszor kapok enyhe pánikrohamot nagy tömegben, emberek között; illetve ha egy pókot meglátok, még magam is meglepődöm a reakcióimon.

6. Hogyan reagálsz a kellemes, vagy éppen kellemetlen meglepetésekre? Mindig meg tudod tartani a hidegvéredet például az utóbbi esetén?:
Mikor kellemes meglepetés ér, mindig teletöltődök energiával, és ragyogok; szállok a fellegekben, mint aki bedrogozott.
Ha kellemetlen ér, az eléggé szíven üt, de utána minden erőmmel a helyrehozásán vagyok. Hm, ez azt jelenti, hogy meg tudom tartani a hidegvéremet? Talán. Úgy tűnik.

7. Inkább vissza vagy előrefelé mennél az időben? Hova, mikorra és miért?:
Huh, de jó kérdések ezek... Hm. 
Úgy vagyok vele, hogy inkább maradok a jelenben; a múltat nem akarom megváltoztatni, mert okkal történt úgy minden, ahogy; a jövőtől pedig őszintén szólva, eléggé félek. Persze haladok előre az időben, mert nincs választásom, élem a mindennapjaimat, de sokszor kétségbe ejt az idő múlása. Félek, ha beletekintenék a jövőbeli életembe, csalódnék, mert nem azt látnám, amit szeretnék.

8. Mi jut eszedbe elsőnek az idézetről: "Mondd, miért nem vagyok több, mint fájdalom a mellkasodban?":
Először is az, milyen gyönyörű. Másodszor pedig, eltölt engem egyfajta fájdalomérzet, mert erről tisztán lejön, hogy aki ezt mondja, hatalmas fájdalmat érez. Harmadszorra, kíváncsi érzet fog el, hogy vajon melyik könyvben is lehet ez, már ha persze könyvben van.

9. Fejhallgató vagy pici bedugós füles?:
Egyedül itthon szoktam használni a fejhallgatómat, publikusan a bedugós fülest; úgyhogy mindkettőre voksolok.

10. Mi lenne az első dolog, amit megtennél, ha egy napra a másik nem testébe kerülhetnél?:
Ellenőrizném, hogy vajon tényleg olyan üres-e az agyuk, és hogy tényleg nem jár bennük annyi gondolat, amennyi nekünk, nőknek.
 Aztán megnézném a farkamat.:P VICCELTEM, nehogy komolyan vegyétek !... Jézus, milyen perverz vagyok.

10 kérdésem:
Ugyanezeket tenném fel, ha nem probléma; nagyon szépek és összeszedettek. :)

Akiknek küldöm:

És Harry Styles-nak. 
VICCELTEM. AGAIN.
Az a legviccesebb, hogy nem is volt ez vicces.
Haha...ha.

Jézusom, miért csinálom ezt? Állítson le valaki.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat Naomi!! :))
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmiség, megérdemled !!!:)
      Pusy: Naomi Greg xx

      Törlés
  2. Awe! Nagyon szépek a válaszaid és egyáltalán nem baj tulajdonképp, hogy ezeket tetted fel! Másrészről a 8. kérdés egy dalszövegben volt, de már fogalmam sincs, hogy melyikben, sajnálom :<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm, ez kedves tőled!:) És értem, semmi baj, köszönöm, hogy válaszoltál. :)
      Pusy: Naomi Greg xx

      Törlés